Gå videre til innhold
Gyldendal Akademisk nominert til "Digital storyteller" 2018

Nyhet -

Gyldendal Akademisk nominert til "Digital storyteller" 2018

Gyldendal Akademisk, Telenor, Ford Norge og Norwegian er norske finalister i Nordic Digital PR Awards 2018. 5000 selskaper fra Sverige, Norge, Danmark og Finland konkurrer om prisene, som deles ut i Stockholm 28. mars. 

I 2018 gikk Gyldendal Akademisk av med seieren i kategorien "Årets historieforteller" i Digital PR Awards blant annet for arbeidet med saken Hvordan skal man bygge opp og skrive en oppgave?. Juryen begrunnet prisen med Gyldendals "evne til å fortelle vidt forskjellige historier på en ekstrovert, samfunnsnyttig og underholdende måte. Deres godt timede saker evner også å engasjere målgruppene på ulike flater, og de behersker et bredt spekter av temaer".

Prisen "Digital storyteller" går til en aktør som har historiefortelling sentralt i merkevarearbeidet og i den digitale tilstedeværelsen. Vi er stolte av å bli nominert!

Related links

Emner

Tags


Gyldendal Akademisk er Norges ledende universitets- og høgskoleforlag. Vi dekker et vidt spekter av fagområder, og vi gir deg kompetanse for fremtiden med den mest oppdaterte faglitteraturen og de gode pedagogiske verktøyene.

Bestill presseeksemplarer her

Pressekontakt

Christian Haugsnes

Christian Haugsnes

Strategisk forretningsutvikler 97585148

Relaterte nyheter